Senelis Kalėda
daug kalėdinio gerumo vienoje vietoje!
Vaizdo skambučio paslaugos užsakymo sąlygos ir taisyklės
„Paslaugos pirkėjas“ – juridinis arba fizinis asmuo užsakantis vaizdo skambučio paslaugą ugdymo įstaigai.
„Paslaugos teikėjas“ – Vš.Į. „Menų klėtis“.
„Paslauga“, „Paslaugos teikimas“ – personažo „Senelis Kalėda“ vaizdo skambutis iki 25min. trukmės.
- Paslauga užsakoma ir Paslaugos teikėjo patvirtinama tik atsiuntus užklausą. Užklausa nelaikoma Paslaugos teikimo rezervacija.
- Paslaugos teikimo rezervaciją patvirtinus – toliau galioja šios taisyklės.
- Paslaugos laiką rezervuoti užklausos teikimo dieną – negalima.
- Spausdamas „Sutinku su taisyklėmis“ patvirtinu, kad užklausoje nurodyti tikslūs mano, kaip galimo Paslaugos pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, miestas, el. paštas, telefono numeris, skambučio data ir laikas, papildoma abipusiai Paslaugų pirkėjui ir Paslaugų teikėjui svarbi informacija.
- Užsakymo patvirtinimas: galimas Paslaugos pirkėjas išsiuntęs užpildytą užklausimo formą, joje nurodytu el. paštu ir/arba telefonu gaus Paslaugos teikėjo atsakymą apie galimybę pageidaujamu laiku atlikti Paslaugą. Jei galimybės pageidaujamu laiku Paslaugą atlikti nėra, galimam Paslaugos pirkėjui gali būti pasiūlyta alternatyvi data ir/arba laikas.
- Atsakymas į užklausą galimam Paslaugos pirkėjui el. paštu ir/arba telefonu bus suteiktas per 12 valandų nuo užklausos gavimo momento.
- Suderinus abipusiai tinkantį laiką – Paslaugos pirkėjui išrašoma ir el. paštu išsiunčiama sąskaita – faktūra su pilna paslaugos kaina.
- Mokėjimas nuo sąskaitos išrašymo dienos turi būti pervestas į Vš.Į. „Menų klėtis“ sąskaitą per 48 valandas. Paslaugų teikėjui negavus mokėjimo per 48 valandas nuo sąskaitos – faktūros išrašymo dienos – Paslaugos teikimo rezervacija yra anuliuojama, ją atlikęs asmuo apie tai informuojamas el. paštu ir/arba telefonu, o pageidautas Paslaugos teikimo laikas gali būti parduotas kitiems Paslaugos pirkėjams.
- Bankinio pavedimo paskirtyje būtinai įrašykite sąskaitos numerį, užsakymą atlikusio asmens vardą ir pavardę, ugdymo įstaigos pavadinimą, klasės/grupės pavadinimą ir Paslaugos teikimo (skambučio) datą už kurią mokėjimas yra atliekamas.
- Užsakymas ir laiko rezervacija bus patvirtinti el. paštu ir/arba telefonu per 12 valandų nuo išankstinio mokėjimo lėšų įskaitymo į Vš.Į. „Menų klėtis“ sąskaitą.
- Spausdamas „Sutinku su taisyklėmis“, Paslaugos teikimo metu, Paslaugos pirkėjas įsipareigoja laikytis ir siekti techninių Paslaugos teikėjo rekomendacijų: būti gerai apšviestoje, netriukšmingoje vietoje su patikimu interneto ryšiu, turėti ekraną, mikrofoną, kamerą abipusiam ryšiui užtikrinti.
- Spausdamas „Sutinku su taisyklėmis“ Paslaugos pirkėjas supranta, kad neįvykdžius vienos iš techninių rekomendacijų, Paslaugos teikimo kokybė gali suprastėti dėl Paslaugos pirkėjo, o ne Paslaugos teikėjo kaltės.
- Užsakytą ir apmokėtą paslaugos teikimo laiką pakeisti galima tik vieną kartą. Jei Paslaugos pirkėjas žino, kad sutartu laiku jis negalės būti pasiekiamas dėl objektyvių priežasčių, Paslaugos teikėjas jam palieka galimybę vieną kartą vaizdo skambutį atlikti nauju laiku. Pakeitimas atliekamas tik abipusiu Šalių susitarimu, atsižvelgiant į Paslaugos teikėjo užimtumo grafiką, t.y.: Paslaugos teikėjas stengiasi maksimaliai prisiderinti prie Paslaugos pirkėjo pageidavimo, bet neužtikrina, kad pageidaujamas pakaitinis laikas gali būti skirtas.
- Apie tai, kad Paslaugos pirkėjas skambučio negalės priimti rezervuotu laiku, Paslaugos pirkėjas Paslaugos teikėjui privalo pranešti telefonu ir el. paštu kaip įmanoma anksčiau, bet ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki užsakytos bei patvirtintos Paslaugos teikimo pradžios. Pranešus vėliau nei prieš 24 valandas – Paslaugos teikėjas pats nustato vieną alternatyvų vaizdo skambučio laiką atsižvelgdamas į savo užimtumo grafiką.
- Jei paslaugos pirkėjas apie skambučio atidėjimą nepraneša Paslaugos teikėjui taip, kaip aprašyta šių taisyklių punktuose Nr.13 ir 14, arba nepraneša visiškai, o atėjus užsakytam Paslaugos laikui susisiekti su Paslaugos pirkėju, arba kokybiškai atlikti Paslaugos nepavyksta dėl Paslaugos pirkėjo kaltės (abonentas yra ne ryšio zonoje, ryšio priemonė išjungta/išsikrovusi, abonentas neatsiliepia, šalia nėra tiesioginio skambučio adresato (vaiko(ų)) ir pan.), laikoma, kad paslauga įvykdyta, o sumokėti pinigai paslaugos pirkėjui negrąžinami.
- Jei Paslaugos pirkėjas nepaaiškinęs visiškai atsisako Paslaugos po to, kai Paslaugos teikimas buvo apmokėtas išankstiniu bankiniu pavedimu, o Paslaugos teikimo data bei laikas rezervuoti Paslaugos teikėjo – Paslaugos pirkėjui pinigai negrąžinami, o visa sumokėta suma lieka Paslaugos teikėjui kaip netesybos.
- Paslaugos gavėjas sutinka, kad prieš Paslaugos teikimą, būtų atliktas bandomasis skambutis į prietaisą, per kurį Paslauga bus teikiama.
- Jei dėl force majeure aplinkybių personažas Senelis Kalėda negalėtų dalyvauti Paslaugos teikime (vaizdo skambutyje) laiku – užsakovui gali būti pasiūlytas alternatyvus laikas. Jei alternatyvus laikas užsakovui yra netinkamas, Paslaugos pirkėjui atgal į sąskaitą (iš kurios buvo padarytas mokėjimas) bus grąžinta visa, už tą užsakymą sumokėta suma.